Werkt het formulier niet zoals verwacht? Controleer dan a.u.b. of de basisinstellingen juist zijn:
Heeft elke vraag een bijpassende vraagtype?
Wanneer je vraagt naar een telefoonnummer, maar een veld voor e-mailadressen toevoegt, geeft het formulier een foutmelding. De ingevulde gegevens moeten wel bij het betreffende veld passen.
Heb je het juiste e-mailadres ingesteld?
Wanneer je ingelogd bent, kun je in de instellingen van het formulier een ander e-mailadres kiezen. Daar worden de berichten van je bezoekers vervolgens naartoe gestuurd. Je kunt een e-mailadres kiezen dat je aan je Jimdo account hebt gekoppeld en geverifieerd.
Krijg je bij het testen van het formulier een bevestiging?
Wanneer je na het versturen van het testformulier een verzendbevestiging krijgt, werkt het versturen van berichten naar verwachting.
Komen de berichten in je spamfolder terecht?
Controleer of de berichten in de spamfolder van je e-mailaccount terecht zijn gekomen. Wanneer dat het geval is, kun je deze berichten als “Geen spam” markeren, zodat ze in de toekomst in de juiste inbox belanden.